inma
Cadira del grup 0+/1 (naixement-18 kg) que gira 360º, oferint la possibilitat de canviar l'orientació del seient un cop assolit el grup 1.

Per al grup 0+ aquesta cadira inclou un reductor i s'orienta a contramarxa. A partir dels 9 kg, es pot escollir entre l'opció de deixar la cadira orientada d'esquena a la marxa fins als 18 kg, o girar de cara a la marxa, sense necessitat de moure la base ancorada a l'Isofix.

També ens ofereix la possibilitat, mitjançant un botó de seguretat, de rotar la cadira 90º cap als dos costats, per facilitar la col·locació del nadó còmodament. La cadira ofereix una rotació de 360º cap als dos costats.

Instal·lació

Homologació Semiuniversal per a la seva instal·lació amb Isofix i pota de suport només en aquells automòbils que apareguin en la llista de vehicles homologats.
Veure vídeos sobre la instal·lació

Característiques

• Equipada amb el sistema Pivot-Link, una patent de Britax Römer que, mitjançant un joc de palanques, transforma el moviment de rotació cap endavant que experimenta tota cadira Isofix en un moviment de translació cap avall, enfonsant literalment la cadireta al seient de l'automòbil. Durant aquest moviment es transfereix part de l'energia de l'impacte cap al seient de l'automòbil, disminuint així la càrrega que suporta el nen al pit.

• Inclou barrera antibolcada per al respatller del vehicle.

• Disposa de tres posicions de reclinat, tant de cara com d'esquena a la marxa.

• Capçal regulable en alçada, fins en 7 posicions.

• Arnés ajustable de 5 punts d'ancoratge i protecció d'espatlles i pit que augmenten el confort.

• Profundes aletes laterals que proporcionen una òptima protecció en cas de col·lisió lateral.

• Tapissat fàcilment desenfundable. Rentar a màquina com a peça delicada, a 30º amb sabó neutre i centrifugat suau.

• Seient de gran capacitat: ample interior de 32 cm i altura de respatller de 54 cm.

Dimensions (alçada x amplada x profunditat): 78 x 45 x 53 cm

Pes: 14,7 kg


Articles relacionats:

Los niños, detrás
per El blog de Matias Massó, 23/07/2015

La primera silla auto del recién nacido
per El blog de Matias Massó, 30/06/2015

Sillas auto orientables
per El blog de Matias Massó, 31/03/2015

Römer Max-Fix II vs Römer Dual-Fix
per El blog de Matias Massó, 31/08/2014

¿no le caben las piernas de espaldas a la marcha?
per El blog de Matias Massó, 30/04/2014

¿Cuál es el asiento más seguro en un automóvil?
per El blog de Matias Massó, 28/02/2014

Britax Römer, las sillas auto más solicitadas para el Euro NCAP
per M+O Noticias, 12/12/2013

Römer presenta la nueva Dual-Fix
per M+O Noticias, 25/06/2013

Pivot Link, el dispositivo anti rotación dinámico para sillas auto
per El blog de Matias Massó, 10/06/2013

¿Por qué es más segura la sujección Isofix?
per El blog de Matias Massó, 20/02/2012

Aquesta pagina requereix Javascript i cookies habilitades al navegador.

Si us plau sel.leccioni les opcions corresponents a l'apartat de configuració i refresqui la página.